zondag 23 november 2008

Sal 11: Blauw-witte pop deel 5


vanavond had ik deel 5 (november/decemberdeel) klaar. hij wordt best wel groot vind ik zelf. de bedoeling was de drie poppen die ik maak in de wc te hangen maar daar vind ik ze toch iets te groot voor, voor dat kleine kamertje. dus mijn man had het idee om ze in het trapgat te hangen. slim idee LIEF HE, dat hij zo meedenkt!


ik ben toch blij dat ik heb besloten in december geen nieuwe delen uit te geven. op deze manier kan ik en mijn leden de komende maand mooi onze achterstand wat inhalen. Met deze Sal ben ik weer bij, dus ik kan nu weer een andere sal op mijn schoot nemen om de achterstand in te halen

2 opmerkingen:

Sjoukje zei

Hij wordt inderdaad wel groot, maar ook erg mooi, hoor! Bij ons thuis is het trapgat ook een soort galerie. Daar heeft ook mijn man lol in, om daar weer wat op te hangen. Quintijn vindt het superleuk als we er langs lopen!

Zelf vind ik het wel jammer dat er geen deel van de afghan uitkomt. Het deel voor november was maar klein, en ik was dus 3 november klaar voor de rest van het jaar. Is het misschien mogelijk om voor de afghan wel een deeltje te doen?

Groetjes,
Sjoukje

Jacqueline Mecklenfeld - Bor zei

ik zal het vanmiddag ff in de groep gooien, wie weet zijn er meer die in december wel een deeltje willen.