donderdag 18 september 2008

SAL 2: Wilde dierenkoppen (ingelijst)


gisterenMiddag was ik aan het winkelen in Hoogeveen om een lijstje te halen voor de Mirabillia bij Xenos. Want ik had er eergisteren 1 gezien waar ik van dacht daar past ie in, en ging daarna eens bij de restantgigant kijken en ja hoor daar lag een schilderij met een lijst waar mijn wilde dierenkoppen mooi in zouden passen. Gisterenavond heb ik dus niet alleen de mirabillia ingelijst maar ook de wildedierenkoppen mooi in gelijst. Ik ben er zeer tevreden mee. En Zaterdag gaat mijn man hem ophangen hier in de woonkamer boven het aquarium!

2 opmerkingen:

Sjoukje zei

Ziet er mooi uit, Jacqueline! Wat goed dat je een lijst gevonden hebt die er zo mooi bij past. Grappig om te lezen dat je dan naar de Xenos in Hoogeveen gaat, daar heb ik jarenlang gewoond! In Hoogeveen dan, niet in de Xenos.

Groetjes,
Sjoukje

Jacqueline Mecklenfeld - Bor zei

o sjoukje is dat zo ik kom bijna elke dag in hoogeveen voor boodschapen mijn kinderen zitten beide op de middelbare school in hoogeveen.

is hier 13 kilometer vandaan.